8.7.05

STRØM

Har lavet visuel identitet til en tøjbutik i Hellerup og der er launch 25 august.
Det har været et spændende forløb over kunde kommunikation - til senden til print gennem erkendelsesprocessen. En process der har understreget vigtigheden af dén personlige historie - som det kerne element der er styrende for identitetens forankring, branding yo taak.

Men branding handler jo netop om kerneydelse og bundlinie assistance.
Og I Hellerup handlede historien om frigørelsesprocess og den historie er hjertet af deres kommunikation.
Så hvad har jeg ydet? et logo - det er nu ikke fyldt op med patetiske klichéer der beskriver det frigørende element, dét som var analysens omdrejningspunkt. Den diskussion der åbnede op i virksomheden satte ord på håb og drømme.
Hmm det er ikke den frelsende designer, men den gode kommunikation der er helten i brandingens patetiske verden.
Så nu skal det bare eksekveres..
www.flickr.com
Nanna Munnecke Barlby's items Go to Nanna Munnecke Barlby's photostream