14.6.05

læring #1

Var heldig at snuse lidt med til Reboot konfrencen på Frederiksberg fredag den 10.juni.
Så hvad lærte jeg hmm...
- at blogging er en metode der isin enkle form går udpå at skabe et åbent forum og vedligeholde denne åbenhed ofte i en nærmest religiøs idealistisk form - på den gode måde.
- at blogging, som jeg også konkluderede i min rapport (da den endelig blev færdig), ikke bare lever som et selvpromoverende medie, men kan blive en stærk community skabende faktor - og være community styrkende.
- at coporate blogging er for dem som tør og det ikke er mange der tør hele vejen.
- at wikipedia er sejt og jeg gerne vil deltage
- at personas (tak Anders) bør blive en indkorporeret del af enhver større opgave.
- at jeg skal øve latheral thinking for jeg ruster også.
www.flickr.com
Nanna Munnecke Barlby's items Go to Nanna Munnecke Barlby's photostream